Qui som?

Qui som?

divendres, 8 de maig del 2020

Començam el mes de maig (videoresum i propostes)


Hola famílies, nines i nins de l’aula de Mèxic!
Com esteu? Com van aquetes sortides? Ja he vist per les fotografies i vídeos que m’envieu que aprofiteu molt bé aquesta horeta per agafar una mica d’aire i forces per continuar, per que sabeu una cosa? De cada vegada queda menys!
Estic super contenta de veure que feu moltíssimes de coses i no em deixeu de sorprendre setmana rere setmana. Enhorabona a petits i grans!
Aquí vos deix les propostes que na Malena i jo hem pensat aquesta setmana per a vosaltres i també el vídeo resum que tan vos agrada veure.



propostes de lecto amb diferents material





Mandales amb diferents materials



Dibuxam i inventam


Activitats de buf


Experimentació



videoresum de la setmana!!


FINALMENT VOS RECORD QUE la cançó que teniu al següent enllaç és la que cantarem a les videotrucades
https://www.youtube.com/watch?v=IkXMObRHU4s&feature=youtu.be

JA SABEU QUE VOS ANIM A QUÈ SEGUIU FENT-ME ME ARRIBAR FOTOS I VIDEOS PER VEURE EL RESULTAT D'AQUESTES PROPOSTES O SIMPLEMENT DE COM PASSAU AQUESTS DIES AL MEU EMAIL PBAUZA@FASSERS.ORG O PER WHATSAPP

UNA BESADA GEGANT PER TOTS I TOTES!!!
fins la setmana que ve

petra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Un final de curs ben diferent!!

Hello Famílies! Ja ha arribat, el dia, si avui divendres 19 de juny serà el meu darrer dia amb els infants de 4 anys A. Com ja sabeu serà...