Qui som?

Qui som?

divendres, 19 de juny del 2020

Un final de curs ben diferent!!

Hello Famílies!
Ja ha arribat, el dia, si avui divendres 19 de juny serà el meu darrer dia amb els infants de 4 anys A. Com ja sabeu serà un final de curs una mica estrany i diferent, ja que ens acomiadarem d’aquest curs de manera virtual, però de manera molt divertida.
Molt ja sabeu la peneta, que me fa no poder seguir un any més amb vosaltres, per això vos he volgut regalar, un petit vídeo resum, d’aquests que tant m’agraden perquè quan vulgueu pugueu recordar, aquest curs i la nostra història junts.
Moltíssimes de gràcies de nou, per l’ajuda, recolzament, comprensió i suport incondicional que he rebut de vosaltres durant aquest nou mesos. Ja sabeu que em sent infinitament agraïda.
I meu millor regal, els petits mexicans i vosaltres famílies.
Fins molt aviat corets,
Petra



(la definició del vídeo no és molt bona, per això vos compartiré un enllaç en millor resolució via whatsapp, via mail i també vos el deix a continuació)















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Un final de curs ben diferent!!

Hello Famílies! Ja ha arribat, el dia, si avui divendres 19 de juny serà el meu darrer dia amb els infants de 4 anys A. Com ja sabeu serà...